REKLAMACE ZBOŽÍ

 

Potřebujete reklamovat zboží zakoupené v našem e-shopu? Chápeme, že to není nejpříjemnější záležitost, a proto jsme se snažili celý reklamační proces maximálně usnadnit a zrychlit.

reklamacia1

 

REKLAMACE: PRO NÁS JE TO PŘÍLEŽITOST, NE HROZBA!

 

Vnímáme reklamace úplně jinak než běžné firmy. Pro nás je to nejlepší forma reklamy a šance zlepšit naše služby.

Proč?

Spokojený zákazník je naše priorita. I když se ne vždy vše povede podle představ, chceme Vám dát najevo, že si Vás vážíme a záleží nám na Vaší spokojenosti.
Každá reklamace je pro nás cenná zpětná vazba. Pomáhá nám identifikovat chyby a zlepšovat kvalitu produktů a služeb.
Věříme v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Reklamace je příležitost ukázat vám, že se na nás můžete spolehnout i tehdy, když se vyskytne problém.

Víme, že reklamace není pro vás příjemná záležitost. Proto se snažíme celý proces maximálně zrychlit a zjednodušit. Na rozdíl od jiných firem si nehrajeme na zákonné lhůty. Reklamaci začneme řešit hned po jejím obdržení a budeme Vás průběžně informovat o jejím stavu. S námi se nemusíte obávat zbytečného čekání. Snažíme se každou reklamaci vyřešit v co nejkratším termínu ak Vaší spokojenosti. Pro nás je důležitá Vaše spokojenost. I když se ne vždy vše povede podle představ, chceme Vám dát najevo, že si Vás vážíme a záleží nám na Vašem kladném zákaznickém zážitku.

 

NÁVOD K PODÁNÍ REKLAMACE

 

1. Stáhněte si reklamační formulář ve formátu WORD

2. Vyplňte formulář - budeme rádi, když uvedete i důvod vrácení, ať víme, co dále zlepšit

3. Vytiskněte formulář a podepište

3. Formulář, ideálně také s fotkami poškození, nám odešlete emailem na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..  Žádáme Vás pečlivé zabalení zboží tak, aby nedošlo při přepravě k dalšímu poškození.

4. Zboží vyzvedneme naší kurýrní společností. Všechno jde na naše náklady.

5. Zboží můžete odeslat i sami a to klasickým způsobem, samozřejmě bez dobírky :-) Zboží prosím neposílejte prostřednictvím poštovní zásilky přes POŠTU, ale pouze kurýrem na adresu nap. (Poštovní kurýr, DPD, GLS, UPS, Toptrans,..) s uvedením našeho tel. čísla. Vždy ale zboží zasílejte pouze na následující adresu:

 

Estilofina s.r.o.

Rampová 5

04001 Košice
Slovensko

Tel: +421 948 923 768
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

reklamacny2

 

VYBAVENÍ REKLAMACE BEZ STŘESU

 

Jsme tady, abychom Vám pomohli s vyřízením reklamace rychle a bez zbytečných komplikací.

Proces vyřízení reklamace:

  1. Posouzení reklamace: Oprávněnost reklamace posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec). Vydá k tomu písemné stanovisko.
  2. Informování o výsledku: O výsledku posouzení Vás budeme informovat.
  3. Vyřízení opodstatněné reklamace:
    Oprava: V případě, že je to možné, výrobek opravíme.
    Výměna: Pokud není oprava možná, zašleme Vám nový kus zboží.
    Vrácení peněz: V případě, že si nepřejete opravu ani výměnu, vrátíme Vám peníze převodem na Váš bankovní účet nejpozději do 14 pracovních dnů (obvykle do 2 dnů)
    Úhrada poštovného: V případě opodstatněné reklamace máte nárok na úhradu poštovného v přiměřené výši.

 

Celý proces pro Vás budeme sledovat a postaráme se o to, aby proběhl hladce a bez zbytečného čekání.

 

VÍCE INFORMACÍ


Snažili jsme se v tomto textu shrnout nejdůležitější informace o reklamaci. Pokud byste však měli jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Můžete nás kontaktovat:

E-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Telefonicky: +420 722 601 809
Online chatem:

K dispozici Vám jsou také kompletní Obchodní podmínky. V Obchodních podmínkách naleznete podrobné informace o reklamačním procesu, včetně lhůt, postupů a Vašich práv.

Neváhejte nás kontaktovat, pokud potřebujete jakoukoli pomoc.